środa, 30 lipca 2014

Kolorowe poduszki dla dziecka

Kiedyś Monika z jakjatouszylam.blogspot.com uszyła poduszkę z Ciasteczkowym Potworem z Ulicy Sezamkowej. Podusia tak bardzo mi się spodobała, że postanowiłam zrobić podobną dla Igi. Padło na Elmo z tej samej bajki, którego Iga uwielbia. Trochę się zbierałam do rozpoczęcia pracy, ale w końcu mi się udało i nieskromnie powiem, że jestem zadowolona z efektu końcowego. Wykonanie nie jest trudne, trzeba mieć tylko poszewkę, filc, nożyczki, igłę i nici. Szablon głowy Elmo pobrałam z internetu, przeniosłam na filc i powycinałam. Wszystkie elementy Elmo zszył na maszynie mój mąż, a ja potem przyszyłam ją i literki na poduszkę. I gotowe. Idze tak bardzo się spodobało, że chciała jeszcze jedną. Tym razem z Tyranozaurem Rexem. Bo już od jakiegoś czasu interesuje się dinozaurami. Oglądamy filmy dokumentalne discovery i bbc, czytamy książki, rysujemy i kolorujemy gotowe szablony z dinozaurami. Mała potrafi już wymienić z głowy niektóre nazwy dinozaurów i bez trudu rozpoznaje je na zdjęciach. Ba, sama nawet niedawno powiedziała, że chciałaby być dinozaurem :) No cóż, przynajmniej będzie miała jednego na poduszce. T-rex powstał w podobny sposób co Elmo, ale wykonanie było bardziej czasochłonne bo było więcej detali, no i poduszkę miałam z grubszego materiału i gorzej się przyszywało. Ale Iga się bardzo cieszy więc warto było ;)








1 komentarz: