niedziela, 22 marca 2015

Motylkowe wiadomości

Motylkowe, fruwające wiadomości to moja kolejna propozycja na spędzenie chwilki ze swoim dzieckiem w kreatywny sposób. Pomysł został zaczerpnięty z gazetki o kucykach Fili. Jest to fajny sposób na przekazanie krótkiej wiadomości, myślę też, że sprawdzi się też jako zaproszenie np. na urodzinki. 


Potrzebne materiały:
- blok techniczny, najlepiej kolorowy,
- kawałek sznurka,
- kredki, farby, brokat, cekiny, kolorowe koraliki lub cokolwiek innego, czym chcielibyście ozdobić motylka,
- klej i nożyczki.

Sposób wykonania:
1. Zaczynamy od wykonania szablonu motylka. W gazetce był gotowy szablon, ale był wg mnie trochę za mały więc narysowałam podobny i przekopiowałam na kolorowy blok techniczny. Następnie pomogłam małej wyciąć motylki.


2. Kolejny etap to zdobienie motylków. Tutaj dajcie się ponieść wyobraźni :) Iga zdecydowała się na przyklejanie cekinów oraz kolorowanie pisakami i kredkami. 


3. Przygotowanie wiadomości. My wykorzystałyśmy gotowe wiadomości z gazetki, ale Iga nie byłaby sobą gdyby nie dodała czegoś od siebie :)


4. Teraz wystarczy jedynie "zrolować" wiadomość i przywiązać ją do motylka i gotowe!



1 komentarz:

Małgorzata Zakrzewska pisze...

Świetny mieli pomysł!