niedziela, 8 grudnia 2013

7 faktów o mnie... czyli nominacja do The Versatile Blog Award

Dostałam nominację z bloga Wariatkamatka do nagrody The Versatile Blog Award. Bardzo dziękuję, naprawdę się nie spodziewałam :) 



Na czym polega zabawa?

Zasady wyglądają następująco:
- trzeba podziękować za nominację osobie, dzięki której zostało się włączonym do zabawy,
- pokazać na blogu logo zabawy,
- przedstawić 7 faktów dotyczących własnej osoby,
- nominować 15 blogów, które wg nominowanego na to zasługują,
- poinformować autorów blogów o fakcie nominowania.

7 faktów o mnie:

1. Uwielbiam czytać. Czasem zdarza mi się zarywać nockę z tego powodu, bo jak książka mnie "wciągnie" to trudno mi się od niej oderwać. Regały w domu uginają się pod ciężarem książek, u małej w pokoju to samo bo udało mi się ją zarazić miłością do książek :)
2. Jestem nocnym markiem. Za to rano z łóżka trzeba mnie wyganiać siłą.
3. Uwielbiam czekoladę. W każdej postaci, co, niestety zaczyna być widać...
4. Jestem tłumaczką i lektorką języka angielskiego - na skutek zboczenia zawodowego nie da się ze mną na spokojnie obejrzeć tłumaczonego filmu, w szczególności z napisami, broń Boże żeby jakiś błąd się pojawił.... zaraz wszczynam emocjonalną dyskusję :D
5. Jestem straszną gadułą.
6. Uwielbiam The Doors. 
7. Jestem miłośniczką kotów (a kiedyś ich nie znosiłam). Mam dwa, co w połączeniu z dzieckiem czasem daje bombową mieszankę :)

Blogi, które nominuję do zabawy to:




Brak komentarzy: