niedziela, 9 marca 2014

Kreatywny recykling... czyli jak wykorzystać stare płyty CD

Niedawno w trakcie porządków nazbierałam kilka niepotrzebnych już płyt CD/DVD. Miały trafić na śmietnik, ale zdecydowałam się wykorzystać je w kreatywny sposób, bawiąc się z Igą.




Początkowo planowałam zrobić jakiegoś zwierzaka na bazie płyty. Iga chciała słonia i co prawda sama nie umiała narysować głowy, ale wykonała nogi i ogonek, i okleiła płytę, a wycinanie zostawiła mi. W trakcie zabawy wpadłam jeszcze na pomysł wykorzystania płyt jako podkładki pod kubki.  Może nie okażą się zbyt trwałe, ale dziecko zawsze się cieszy jak może samo coś wykonać :)

Czego potrzebujemy do wykonania zwierzątek i/lub podkładek?
- stare płyty CD lub DVD,
- papier kolorowy, najlepiej samoprzylepny,
- nożyczki.


3 komentarze:

NitkaFantazji pisze...

jak zwykle super pomysł! :)

KreatywnaMamaKreatywneDziecko pisze...

Dzięki :)

Z dala od miasta pisze...

oj u nas sporo starych płyt się wala :) Trzeba będzie wykorzystać :D