piątek, 31 stycznia 2014

Jak kreatywnie zająć dziecko bez telewizora - pomysł 3

Kolejną propozycją na kreatywną zabawę z dzieckiem jest po prostu... zabawa z pudłem. Niby nikomu nie potrzebne, takie szaro-bure, a może dać tyle radości. Ja zaczęłam od wypełnienia pudła podartymi kawałkami gazet. Już samo darcie zajęło na chwilę mojego malucha. Potem odwróciłam na chwilę jej uwagę od pudła i wrzuciłam do środka kilka zabawek. I tak Iga zajęła się poszukiwaniem skarbów. 


Gdy już się jej znudziło, zaczęła się bitwa na papierowe kulki ;)



A potem Iga już się sama zajęła pudłem: Najpierw było chowanie się w środku, a potem skakanie, czyli destrukcja w igusiowej wersji:




4 komentarze:

NitkaFantazji pisze...

Przeuroczą masz córeczkę:) fajną ma bluzeczkę z kotkiem

Małgorzata Zakrzewska pisze...

Super pomysł! Teraz nic tylko pójść po jakieś duże kartony i wybudować prawdziwy zamek!

KreatywnaMamaKreatywneDziecko pisze...

Dzięki :)

KreatywnaMamaKreatywneDziecko pisze...

Mam taki zamiar, w głowie dwa pomysły na wykonanie, tylko jak na razie nie upolowałam żadnych dużych kartonów... :)