piątek, 18 października 2013

Wycieczka do Zoo Safari

Na początku września skorzystaliśmy z ostatnich dni dobrej pogody i wybraliśmy się na wycieczkę do Zoo Safari w Borysewie. Był to bardzo spontaniczny wyjazd, na wariata - tzn. około 14 mój mąż rzucił pomysł, ja rzuciłam garnki (zabierałam się właśnie za obiad, ostatecznie zjedliśmy coś po drodze), szybko spakowaliśmy kilka najważniejszych rzeczy i pojechaliśmy. Trochę się martwiliśmy, że zajedziemy za późno i nie zdążymy wszystkiego obejść, ale daliśmy radę :) starczyło nam nawet czasu żeby w drodze powrotnej zatrzymać się w Uniejowie i zobaczyć słynne termy i zamek. Było bardzo fajnie! Poniżej kilka zdjęć. 

Iga i osiołki. Gdy podeszła bliżej się przywitać jeden z nich ryknął akurat głośno IOOOO, a Iga pędem uciekła do mamy. Później gdy pytałam ją o co zrobił osiołek stwierdziła że "osiołek zrobił io i się wystraszyłam".


Białe wilki, piękne, ale zupełnie nie zainteresowane nami :) Były bardzo zajęte wpatrywaniem się w antylopy/gazele, dokładnie nie pamiętam, które miały wybieg niedaleko.


Widzieliśmy też m.in. zebry, pekari i lwy



ale Iga najbardziej ucieszyła się z możliwości wejścia do zagrody zwierząt, gdzie biegały kózki, kucyki, lamy i hohoki, a więc w wolnym tłumaczeniu świnki :).






1 komentarz:

ola wiecha pisze...

Zoo uwielbiamy. Latem również je odwiedziliśmy ;)